Vendégház a Zöld kapuhoz

Nyaralás kisgyerekkel, kisbabával
Felkészültünk a kisbabák fogadására

Bababarát szálláshely - Vendégház a Zöld Kapuhoz

Nálunk mindent megtalál, ami egy gondtalan, bababarát nyaraláshoz, csecsemőbarát üdüléshez szükséges.

Bababarát szállás SalgóbányaVendégházunkban nagyon szívesen látjuk a kisbabákat, csecsemőket, kisgyerekeket is. Saját tapasztalatból tudjuk, hogy mi szükséges egy tökéletes nyaraláshoz, üdüléshez kisbabával, mi az, ami kényelmessé teszi a tartózkodást és a csomagok számát is a felére csökkenti.

Családi lakosztály - kényelem az egész családnak.

Nincs annál rosszabb, mint amikor útra kelünk és fél úton eszünkbe jut, hogy a picinek valamit otthon felejtettünk. Ne aggódjanak, nagy esély van arra, hogy nálunk megtalálja azt, amit otthon felejtett.

Természetesen az összes szobánk nem dohányzó! A nagy hotelek és szállodák szerintünk nem tudják azt a családias hangulatot megteremteni, amit mi fő célunknak tűztünk ki bababarát vendégházunkban.

Itt egy lista azokról a tárgyakról, melyet bababarát vendégházunkban megtalálnak:

Bababarát Üdülés

Szoptatópárna      Lépcső- Ajtórács
 Digitális Lázmérő  Vény nélküli gyógyszerek
 Babakocsi

Ha használnak orrszívó-porszívót, akkor szívesen kölcsönadjuk a porszívót hozzá, nem kell otthonról hozni.

Bambi a kertben egyike kedves kis vendégünkkelKöszönjük szépen kedves vendégünknek, aki elküldte nekünk ezt a nagyon aranyos fényképet, mely bababarát vendégházunkban eltöltött nyaralásuk alatt készült.

Bambit a 2010-es, nagy esőzések után fogadtuk be, amikor anyukája valószínüleg elpusztult. Azóta ápolgatjuk és nagyon szépen fejlődik. Maci, a kiskutyus, azonnal "örökbe fogadta" és azóta elválaszthatatlanok. Készült egy kis videó is.

Akciós bababarát nyaralás

Ezt irták bababarát szálláshelyünkről kedves, kisbabás vendégeink:

Nagy Judit, a Magyar Televízió műsorvezetőnője és családja vendégházunk vendége volt"Itt minden van! - hangzott el megérkezésünkkor.

És valóban, minden, ami egy 4 hónapos babának és pihenni vágyó szüleinek szüksége van! Az erdő közepén a vár tövében egy kis ékszerdoboz!

Pattog a tűz a kandallóban és átmelegedhetünk, ha megcsípett a kristálytiszta levegő.

Felüdül a test a wellness birodalomban s a lélek egy fenséges medvehagymás- túrós galuskától!

Hedonistáknak ajánlom e helyet, béke, nyugalom szigete szívélyes gazdákkal!"

Nagy Judit
Magyar Televízió műsorvezetőnője és családja

***

"11 hónapos kislányunkkal közös első nyaralásunkra nem is találhattunk volna szebb környezetet. Nagyon jókat kirándultunk, szívtuk magunkba a friss erdei levegőt, nagyokat aludtunk és finomakat ettünk.
Ha valaki megkérdezi, - mit értessz a bababarát szálláshelyen? - azt hiszem nem kell magyarázkodnom, csupán annyit mondani: Látogass el Salgóbányára a Zöld Kapu vendégházba, és választ kapsz kérdésedre."
Bálint család

"Először is köszönjük szépen a türelmet és hogy a kis családom minden tagjának külön figyelmet szenteltek. Danival ez a harmadik közös nyaralásunk, de biztosan állíthatom, hogy most érezte magát a legjobban. Mindent megkapott ami egy hároméves gyereknek kell. (játék, hatalmas kert ahol szaladgálhatott és rengeteg felfedeznivaló) A pici lányom nevében is bátran szólhatok, ugyanis imádja a kutyusokat és a hintát és mindkettőt megkapta."család és bababarát szálláshely"-sokan hirdetik, de itt meg is kaptuk amit ez a két szó takar!Köszönjük szépen ezt az egy hetet, nagyon jól éreztük magunkat, nagyokat túráztunk, nagyokat ettünk és a legfontosabb, hogy visszavágyunk!
Berki család: Ildikó, István, Dani, Lívia

***

Játszószoba kicsiknek és nagyoknakBababarát szállás lehetőséget kerestünk, ahol életünk első nyaralását tölthetjük két kicsi gyerekkel. Nagyon izgultunk! De ami itt fogadott minden várakozásunkat felülmúlta, és eloszlatta félelmeinket. Először is a fogadtatás, két rendkívül kedves, barátságos ember, Kriszta néni és Gyuri bácsi. A környezet, az izlésesen berendezett, mindennel felszerelt, tiszta lakosztály. Kívánni nem lehet többet és jobbat! És az ételek! Igazi házi ízek. Soha nem feküdtünk le éhesen. A bőséges reggeli is jó inditása volt a napnak. A fantasztikus házi lekvárok, a frissen préselt almalé sokáig felejthetetlenek lesznek. A gyerekeket nem lehetett felhozni az udvarról. A játszószoba nagy sláger volt. Biztosan sok mesélni valónk lesz.
Nagyon szeretnénk még visszatérni!
Vuklovszki család

...és tényleg vissza is jöttek hozzánk...

Bababarát wellnessMásfél évvel ezelőtt jártunk itt. Csodálatosan éreztük magunkat. Mindíg terveztük a visszatérést, és ez most jött el. Most sem csalódtunk! JÓ ITT LENNI !!! Madárcsicsergésre ébredni, szívni a jó levegőt, nézni gyermekeink hancúrozását. Annak idején első sorban miattuk választottuk ezt a helyet, és valóban minden a "családról" szól. Eljönnénk kettesben is, miután kipróbáltuk a wellness szolgáltatást is, de biztosan lelkiismeret furdalásunk lenne a gyerekeink miatt. Ebből nekik sem szabad kimaradni! Enni sem volt idejük, pedig ez is felejthetetlen. Házias ízek, bőséges kínálat, figyelmes kiszolgálás. Reggelire az ízletes pástétomok, lekvárok, vacsorára Kriszta néni főztje. Csak egy szavunkba került, és megkostolhattuk a medvehagymás túrógombócot.
Nem utoljára voltunk itt! Nem lehet megunni!
Köszönünk mindent!!! Vuklovszki család

***

Márk és MaciKedves Krisztina és György!
Bababarát szállás után kutattunk az interneten, hogy 1 éves Márk fiúcskánkkal eltöltendő első közös nyaralásunk a lehető legjobban sikerüljön. A Vendégház maximálisan be van rendezkedve kisbaba fogadására, minden kényelmmel és extrával felszerelt. Kizárolag az interneten talált vendégkönyvi bejegyzések igérte gasztronómiai élmény miatt igényeltünk félpanziós ellátást, szükségét érzem, hogy a Vendégház e szolgáltatását is kiemeljem. A bőséges reggeli széles választéka minden igényt kielégített! Krisztina házi almalekvárját, padlizsánkrémjét ne mulasszák el megkostolni! Minden egyes vacsora pazar volt: gyertyafény, hangulatos terasz, finom bor, házias ételek, felejthetetlen új ízek (turbolya leves). Egész idő alatt jól voltunk tartva! A vendégszeretet, családias hangulat, tisztaság, igényesen berendezett szobák mind olyan jellegzetességei a vendégháznak, amely miatt a legigényesebb vendégek elvárásainak is tökéletesen képes megfelelni. Sajnos a wellness szolgáltatást nem próbáltuk ki, de jövőre visszatérünk és bepótoljuk. A környék túrázásra csábító, csöndes, ugyanakkor látványosságokban gazdag. A pihenés és regenerlódás abszolút biztosított, a fűtött medence még így szeptemberben is kellemes volt. Fiúnk a barátságos Maci kutyának és a hatalmas füves játszótérnek örült a legjobban. Köszönjük a vendéglátást, nagyon jól éreztük magunkat!
Balogh Gizella, Megyesi Barnabás kicsi Márk.

Bababarát szállás, hotel - Családi Lakosztály

Családi lakosztály - kényelem az egész családnak. Bababarát és gyermekbarátCsaládi lakosztályainkban külön gyerekszoba van, így a kisbabák és a gyerekek nyugodtan aludhatnak, míg a szülők a másik szobában a romantikus kandalló előtt beszélgethetnek, vagy megnézhetnek egy izgalmas DVD-t nagy képrenyőjű LCD TV-n. A minibárban a babyétel is frissen marad, de a szülőkre is frissítő italok várnak.

Igényes, modern fürdőszobákMinden lakosztályban modern fürdőszobát találnak, melyben fürdőkád és zuhany is van.

Reméljük munkát nem kell magukkal hozni a nyaralásba, de ha mégis, vagy csak kapcsolatban szeretnének maradni ismerőseikkel, akkor ezt megtehetik a saját laptopukon a szobában, mivel ingyenes, wifi internet csatlakozást biztosítunk.

Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot és mi szívesen adunk további felvilágosítást és felvesszük szobafoglalási igényét.

Nyaralás, üdülés kisgyerekkel, kisbabával

MKB, OTP és K&H is!

Hírek, Aktuális Programajánlat

Vers egyik kedves vendégünktől

Salgóbánya nem is rossz hely,
Lehetőségeknek háza,
Úszkálhat a medencében.
Gyuri bácsi szobrászművész,
Feje tele ötletekkel,
Bunker ha kell, anyagot ad,
És Nyáranyónak énekel.
Reggel-este asztalunkon
Friss és finom lakoma,
"Fogyókúra várhat most még!"-
Csak ezt mondja Kriszta mama.
...
A ház körül sok játék van:
Foci, tollas, gyerek mászó,
Hogyha esne, csocsó, lego,
Ping-pong asztal, gyerek játszó.
Szauna, masszázs, jakuzzi
Felnőtteket kényezteti,
Társasjáték, beszélgetés
A gondokat feledteti.
Bármerre elindulhatunk,
A táj kapuit kitárja,
Salgó vár és Medves fennsík
s a kert a vendégeket várja.
Boszorkánykő csak egy ugrás,
Somoskői vár sincs messze,
Petőfi is tanyázott itt,
Verset is írt nekünk persze.
...
Hogyha mélybe vágy a lelked,
Bányamúzeum téged vár,
De ha ősi kaland kerget,
Ipolytarnóc múltat feltár.
Egyszóval, ha ide eljössz,
Vendég, nem csalatkozol meg!
Pihenést és szórakozást
Vidám szívvel itt leled meg!
...
Szeretettel: Selmeci család (Maci, Nóra, Samu, Matyi, Jancsi)

-----------------------

Beszámoló bababarát
vendégházunkról a
Születés Hete Portálon:

„Összegzés: gyöngyszem, elsősorban igényeseknek

Mindent összevetve azt az állítást látjuk igazolódni, hogy a legjobb megtalálásához nem kell mindent végigpróbálni. A Vendégház a Zöld Kapuhoz – egészen nyugodtan állítható – hazánk egyik legkellemesebb családi szálláshelye.“

Link

-----------------------

Salgótarjánban és környékén számos látnivaló van: